بیسیم چی محراب

افسر جوان جنگ نرم

بیسیم چی محراب

افسر جوان جنگ نرم

شهدا

باز اینک یاد یاران کرده‌ام

یاد آن پروانه‌های سوخته

جبهه سرداران گمنامت کجاست

وه که گوهرهای خود گم کرده‌ایم

یاد جبهه ، یاد مجنون کرده‌ام

یادجبهه ، یاد شبهای کمین

یاد اشک و ناله‌های نیمه شب

یاد یاران بسیجی کرده‌ام

اینک این دل یاد شرهانی کند

یاد همت ، سرفراز دارها

عشق را سر فصل جانبازی کنم

کو ز جام عاشقی سرمست شد

سرنوشت عاشقی یکسربلاست

اشک غم بر گونه‌ها افشانده‌ایم

مرگ یاران ، رمز و راز زندگی‌است

گر به دنیا بهر ما کاشانه نیست

یارب اینک درد ما را چاره کن

 یاد گلزار بهاران کرده‌ام

آتشی اندر دلم افروخته

سرخوشان جرعه جامت کجاست

ما برادرهای خود گم کرده‌ایم

یاد بدر و یاد کارون کرده‌ام

یاد رفتن در میان دشت مین

یاد بیتابی و عشق سوز شب

یاد شب‌های دوئیجی کرده‌ام

یاد خرازی و ردانی کند

یاد ایثار جلال افشار‌ها

یاد همت ، یاد خرازی کنم

چون اباالفضل علی(ع) بی‌دست شد

راه‌بیدردان ز راه ما جداست

عاشقان رفتند و ما وا مانده‌ایم

ماندن ما ، معنی شرمندگی‌است

بهتر از الطاف صاحب خانه چیست؟

در رهت چون عاشقی ، آواره کن

صلوات 

تصاویر عاملان جنایت پنج شنبه شب زاهدان

تصاویر عاملان جنایت

گروهک جندالشیطان، عکس های دو عامل انتخاری که با انفجار مسجد زاهدان ده ها نفر از هموطنان بیگناهمان را به شهادت رساندند را در سایت خود منتشر کرد.
این گروهک  مدعی شده است که این افراد به نام‌های «عبدالباسط ریگی» معروف به اسلام جان و« محمد ریگی» معروف به جنیدجان عملیات تروریستی انتحاری خود را در مقابل مسجد جامع زاهدان انجام داده‌‌ و به هلاکت رسیده‌اند.
گفتنی است عبدالمالک ریگی سرکرده معدوم گروهک جندالشیطان، در اعترافات خود گفته بود که عملیاتهای این گروهک توسط نیروهای امنیتی آمریکا هدایت می شده و عوامل گروهک جندالشیطان، در حین عملیات تروریستی خود با تهیه فیلم و عکس و ارسال این اسناد برای نیروهای آمریکایی، از آنها پول دریافت می کرده است
.
 

 

 

 

توصیه حضر ت آیت الله وحید خراسانی

سؤال . چه کنیم تا در نماز حواسمان پرت نشده و توجّه‌مان به خدای تعالی باشد؟

بعضی از اموری که برای حضور قلب در نماز سفارش شده است عبارتند از:
  • اول: وضو را باتوجه و حضور قلب انجام دهد از امام رضا(ع) روایت شده که وضو موجب طهارت و تزکیه‌ی دل است (وسائل الشیعه 1/367 ابواب وضو باب1 حدیث 9)
  • دوم: در عظمت نماز و در روایاتی که درباره‌ی نماز وارد شده تأمّل نماید.
  • سوم: مانند کسی نماز بخواند که گویا با نماز وداع می‌کند و دیگر فرصت نماز خواندن را نخواهد یافت (مجالس صدوق و ثواب الاعمال عن ابن‌ ابی‌یعفور قال «قال ابوعبدالله الصادق7 اذا صلّیت صلاة فریضة فصلّها لوقتها صلاة مودّع یخاف ان لا یعود الیها ابدا»)
  • چهارم: وقتی روبه قبله می‌نماید سعی کند که دنیا و مافیها و خلق و آنچه به آن مشغولند را فراموش نماید و قلب خود را از آنها تهی نماید.
  • پنجم: به معانی نماز توجه نموده و نماز را با تأنّی و آرامش بخواند
  • ششم: اینکه بداند از آن هنگام که وارد نماز می‌شود، تا آن لحظه ای که از نماز خارج می شود، خدای تعالی به او رو کرده و نظر می‌نماید، و ملکی بالای سر او ایستاده و می‌گوید: ای نمازگزار اگر می‌دانستی چه کسی به تو نظر می‌نماید و با چه کسی مناجات می‌کنی هرگز از او رو بر نمی‌گرداندی و ابداً از جای خود بر نمی‌خواستی (کافی عن ابی‌جعفر7 قال: «قال رسول‌الله (ص) اذا قام العبد المؤمن فی صلاته نظر الله عزوجل الیه (اقبل الله الیه) حتی ینصرف ... و وکّل الله به ملکاً قائماً علی رأسه یقول له ایها المصلی لو تعلم من ینظر الیک و من تناجی ما التفتّ و لازلت من موضعک ابداً» وسائل الشیعه ابواب اعداد فرائض باب 8 حدیث 5 از کافی)
  • هفتم: اینکه بداند که در حال نماز از بالای سرش تا کرانه‌ی آسمان، رحمت خدا براو سایه انداخته و ملائکه الهی از اطراف او تا افق سماء او را در بر گرفته‌اند. (عنه (ص) ... و اظّلته الرحمة من فوق رأسه الی افق السماء و الملائکة تحفّه من حوله الی افق السماء...» وسائل الشیعه ابواب اعداد فرائض باب 8 حدیث 5 از کافی)
  • هشتم: آنچه در نماز مکروه است به جا نیاورید و به آنچه فضیلت نماز را می افزاید اهتمام نمائید مثل انگشتر عقیق به دست نمودن و لباس پاکیزه پوشیدن و خود را خوشبو نمودن و شانه و مسواک زدن. 

 

مردان مرد

 

 

جانبازان شیمیایی سالهاست تاول بدنشان کهنه شده، چشمانشان دیگر سوی دیدن نداردو تک سرفه های خشکشان با اسپری خاموش می شود.دیگر هیچ ترازویی نمی تواند ضایعه مصدومیت شیمیایی را اندازه بگیرد.

جانبازان شیمیایی معمولا از عوارض ریوی و تنفسی یا چشمی یا پوستی رنج می‌برند

 

گهداری از جانبازان شیمیایی خیلی شبیه به نگهداری از گل‌هاست، ‌یعنی به همان اندازه که باید در نگهداری از یک دسته گل نرگس محافظه‌کار و باحوصله باشید در نگهداری و مراعات حال جانبازان شیمیایی هم باید حواستان را جمع کنید.

مهم‌ترین نکته در خصوص جانبازان، فراهم کردن محیطی خالی از نگرانی برای آنهاست. اضطراب، فشارهای روحی روانی و حالت‌های عصبی ممکن است بیماری آنها را سخت‌تر و پیشرفته‌تر کند. 

مرجع حامی ولایت

حاضریم در راه ولایت ‌فقیه جان خود را فدا کنیم...
 
 
آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار جمعی از طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه امام مهدی (عج) تهران، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام علی (ع)، با اشاره به ضرورت حفظ نظام اسلامی، اظهار داشت: آشنایی با اندیشه های ناب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و حمایت و پشتیبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است.

آیت الله نوری همدانی افزود: معتقدیم انقلاب اسلامی ایران همانند انقلاب های دیگر دنیا نیست، بلکه انقلابی صد در صد دینی و مورد تأیید حضرت ولی عصر (عج) است، به همین دلیل وظیفه خود می دانیم که همواره پشتیبان چنین نظامی باشیم...

پس از ابراض حمایت از ولایت از سوی ایت الله نوری همدانی عده ای از مخالفین حاضر در مجلس با بی احترامی مجلس را ترک کرده و باعث شدند بار دیگر ایشان شعار معروف خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است را سر دهند...