بیسیم چی محراب

افسر جوان جنگ نرم

بیسیم چی محراب

افسر جوان جنگ نرم

پیام حضرت آقا ولی امر مسلمین جهان

در پی اهانت نفرت‌انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم، حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ملت ایران و امت بزرگ اسلام، پشت صحنه‌ی این حرکت شرارت‌بار را سیاست‌های خصمانه‌ی صهیونیسم، آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی خواندند. ایشان با تشریح دلایل کینه‌ورزی صهیونیست‌ها نسبت به اسلام و قرآن، تأکید کردند: سیاستمداران آمریکا اگر در ادعای دخالت‌نداشتن خود صادقند، باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملت‌های مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
قال الله العزیز الحکیم: یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللهِ بِأفواهِهِم و اللهُ مُتِمُّ نورِه وَ لو کَرِهَ الکافِرون(1)
ملت عزیز ایران؛ امت بزرگ اسلام
دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلّم کینه‌ی عمیق خود را آشکار ساخت و با اقدامی جنون‌آمیز و نفرت‌انگیز، خشم مجموعه‌های خبیث صهیونیستی را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد. در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ، همین بس که مقدس‌ترین و نورانی‌ترین چهره‌ میان مقدسات عالم را آماج یاوه‌های مشمئزکننده‌ی خویش ساخته‌اند.
پشت صحنه‌ی این حرکت شرارت‌بار، سیاست‌های خصمانه‌ی صهیونیسم و امریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود می‌خواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند. اگر از حلقه‌های قبلی این زنجیره‌ی پلید، یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش‌های امریکایی آتش‌زننده‌ی قرآن حمایت نمی‌کردند و ده‌ها فیلم ضد اسلام را در بنگاه‌های وابسته به سرمایه‌داران صهیونیست سفارش نمی‌دادند، امروز کار به این گناه عظیم و غیر قابل بخشش نمی‌رسید.
متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریکا است. سیاستمداران امریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند، باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملت‌های مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.
برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نیز بدانند که این حرکات مذبوحانه‌ی دشمنان در برابر بیداری اسلامی، نشانه‌ی عظمت و اهمیت این خیزش و مبشّر رشد روزافزون آن است. و الله غالبٌ علی أمرِهِ(2).
سید علی خامنه‌ای
23/شهریور/1391

تو دشتای شلمچه ، باباش یه دیده بون بود

 

 اتل متل سمانه ، یه دختر شهیده

یه دختری که هیچ وقت ، بابا جونو ندیده

بابا وقتی شهید شد ، مامان حامله بوده

بعد که سمانه اومد ، دیگه جنگی ندیده

مامان زود ازدواج کرد ، با یه مرد غریبه

سمانه حالا اونو ، بابای خود می دونه

هیچکی بهش نگفته ، باباش یه مرد دیگه ست

باباش تو آسمونه ، تو یه دنیای دیگه ست

هیچکی بهش نگفته ، باباش چه مهربون بود

چه ابروی کمونی ، باباش چه خوش زبون بود

هیچکی بهش نگفته ، باباش یه قهرمون بود

تو دشتای شلمچه ، باباش یه دیده بون بود

سمانه قد کشیده ، بزرگ شده ماشالله

داره میره دانشگاه ، دانشجو اون حالا

حراست دانشگاه ، عاصیه از دست اون

مدام باید بهش بگن ، موهات اومده بیرون

هفت قلم آرایشو ، یه مانتو کوچولو

شلوار برمودا و ، کفش های مثل پارو

تا حالا این دخترو ، بهشت زهرا نبردن

حتی جلوش اسمی از ، خون شهید نبردن

خانواده میگن که ، بزار یه کم خوش باشه

باباش که رفته طفلی ، بزار که این خوش باشه

داره دلم میسوزه ، از بس که بی مرامیم

مگه شهید رفته که ، ما بخوریم بخوابیم؟

تو اون دنیا جواب ، باباش رو چی می دیم ما

اگه یه وقت بپرسه ، امانتم چی شد ها

 

واژه ها شرمگین اند...!

عباس دوران با اجلاس عدم تعهد چه کرد

عباس دوران و خلبان کاظمیان ،
تلاش های سیاسی تهران ناموفق مانده بود تا این که پیشنهادی محرمانه از وزارت خارجه به ریاست جمهوری رسید و خیلی زود مقدمات اجرایی کردنش در دستور کار مقامات عالی نظام قرار گرفت. در نامه با تأکید بر اهمیت اجلاس ، تلاش های عراق در این باره و تصریح به این که اهمیت این موضوع از “خرمشهر” کمتر نیست ، آمده بود: “سرنوشت محل برگزاری کنفرانس را یک حرکت نظامی می تواند روشن کند.”
عصرایران ؛ جعفر محمدی – اجلاس عدم تعهد ، هر چند امروز به دلیل میزبانی کشورمان ، برای ایرانی ها اهمیت دارد اما پیش از این نیز ، یک بار  در کانون توجه مردم ایران قرار گرفته بود ، زمانی که قرار بود بغداد میزبان سران عدم تعهد باشد ، آن هم در بحبوحه جنگ ایران و عراق!

برای حکومت صدام حسین که در سوم خرداد ۱۳۶۱ ، خرمشهر را از دست داده و ضربه ای حیثیتی در جنگ و جهان خورده بود ، بسیار مهم بود که با میزبانی بزرگ ترین نهاد بین المللی بعد از سازمان ملل ، به ترمیم وجهه خود بپردازد.
از این رو ، بغداد خود را مهیای برگزاری اجلاس می کرد و این در حالی بود که ایران ، می کوشید با تبلیغ ناامن بودن پایتخت عراق به دلیل وضعیت جنگی ، مقامات کشورها را از سفر به عراق بازدارد و اجلاس بغداد را منتفی کند.

با این حال ، ماشین تبلیغاتی و سیاسی صدام که از پشتوانه قدرت های بزرگ هم برخوردار بود ، گوی سبقت را ربود و قرار شد اجلاس در بغداد تشکیل شود. عراقی ها ، ادعا می کردند که بغداد به حدی امن است که حتی یک پرنده هم بدون اجازه آنها نمی تواند در آسمانش پرواز کند. آنها حتی از مسوولان کشورهای عدم تعهد خواستند تا کارشناسان امنیتی خود را به بغداد بفرستند و از نزدیک شاهد امنیت مثال زدنی آن باشند!

زمان اجلاس نزدیک می شد و تلاش های ایران ثمر بخش نبود. همه در تهران به دنبال راهی برای ضربه زدن به دشمن بودند ؛ تا این که پیشنهادی محرمانه از وزارت خارجه به ریاست جمهوری رسید و خیلی زود مقدمات اجرایی کردنش در دستور کار مقامات عالی نظام قرار گرفت
http://s1.picofile.com/file/7483327311/237758_973_001.jpg
بقیه در ادامه مطلب :
ادامه مطلب ...

نظر قرآن در باره سریال خداحافظ بچه

در شب های ماه مبارک رمضان امسال شاهد سریالی هستیم که با موضوع نازایی که مشکل برخی از زوج های جوان می باشد، ذهن مخاطبین را به خود درگیر کرده است ،سریالی به نام (خداحافظ بچه) که قصه زوج خوشبختی را حکایت می کند که در آرزوی تولد فرزندی به سر می برند که با وقوع یک اتفاق متوجه می شوند که هرگز صاحب فرزند نمی شوند و با فهمیدن این موضوع زندگی آرام آنها به دریایی مواج و خروشان تبدیل می شود و بعد از آنکه به هر دری می زنند و نتیجه ای حاصل نمی شود ، بالاخره تصمیم می گیرند تا سرپرستی کودکی را عهده دار شوند  و برای این کار با مشکلات عدیده ای رو برو می شوند و ظاهراً این مشکلات ادامه پیدا خواهد کرد تا شاهد آخر داستان و پایان آن باشیم.. 

 

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید :


ادامه مطلب ...