بیسیم چی محراب

افسر جوان جنگ نرم

بیسیم چی محراب

افسر جوان جنگ نرم

فرمانده سپاه: دشمنی صهیونیست ها با انقلاب جدی است و به درگیری فی

فرمانده سپاه: دشمنی صهیونیست ها با انقلاب جدی است و به درگیری فیزیکی ختم می شود

نشست خبری سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه

باید با پایه و اساس قراردادن تجربیات دفاع مقدس برای جنگ آینده آماده شویم

«سردار جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی «قاطع» و «صریح» اعلام کرد: «ما باید با پایه و اساس قراردادن تجربیات دفاع مقدس برای جنگ آینده آماده شویم». فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: «دشمنی صهیونیستها با اسلام و انقلاب جدی است و نهایتا این دشمنی ها به درگیری فیزیکی ختم خواهد شد.» سردار جعفری تصریح کرد: «لکه و غده سرطانی یعنی اسرائیل با ما سر جنگ دارد. وی گفت: «جنگ رخ خواهد داد اما این که کجا و کی باشد معلوم نیست.» وی تاکید کرد: «اکنون آنها (رژیم صهیونیستی) تنها راه مقابله را جنگ می دانند اما آنقدر احمقند که اربابهای آنها باید جلویشان را بگیرند.» مشروح این گزارش در پی می آید.

فرمانده سپاه: دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران به درگیری فیزیکی ختم می‌شود

سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران روز گذشته در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بهداری در رزم نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره‌ تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران، اظهار داشت: تهدیدات آنها تنها ثابت می‌کند که دشمنی آنها با اسلام و انقلاب جدی است و نهایتا این دشمنی‌ها به درگیری فیزیکی ختم خواهد شد. به گزارش ایسنا وی خاطر نشان کرد: ما تمام تلاش خود را بر این می‌گذاریم که توان دفاعی خود را بالا ببریم تا اگر تعرضی شد یا بی‌عقلی از جانب آنها صورت گرفت، با توان دفاعی بالا از خود و دیگر کشورهایی که به کمک ما نیاز دارند، دفاع کنیم.

جنگ با ما، آغاز نابودی دشمن است

سردار جعفری همچنین در مراسم افتتاح این نمایشگاه نیز گفت: زمان در حال گذر است و شرایط به شدت متغیر و متحول می‌شود و اگر جنگی رخ دهد، دیگر جنگ هشت ساله با آن شرایطی که ما در مظلومیت قرار داشتیم نخواهد بود. وی افزود: امروز نیروهای مسلح ما و بویژه سپاه از توانمندی‌ها، تجهیزات و تجربه هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برخوردار است. در روزی که دست ما خالی بود، آنها نتوانستند کاری انجام دهند، چه رسد به امروز. فرمانده کل سپاه با بیان اینکه "کسی جرات حمله به ایران را ندارد"، اظهار کرد: جنگ رخ خواهد داد اما اینکه کجا و کی باشد معلوم نیست. انقلاب اسلامی مرز ندارد و تجربیات ما تنها متعلق به ما نیست بلکه ما باید تجربیاتی را که در طول انقلاب و بویژه هشت سال دفاع مقدس به دست آوردیم، به روز کنیم و به دیگران نیز انتقال دهیم. به گزارش فارس وی تصریح کرد: امروز کسی جرات حمله گسترده زمینی به ایران را ندارد. البته ماهیت تهدید به جنگ آنها با جنگ تحمیلی متفاوت است و ما باید این تفاوت را در نیروهای مسلح مان تطبیق دهیم. به گزارش مهر فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما با غده سرطانی رژیم صهیونیستی سر جنگ داریم، تصریح کرد: لکه ننگ یعنی رژیم صهیونیستی با ما سر جنگ دارد و معلوم نیست این جنگ کی انجام می‌شود. وی افزود: رژیم صهیونیستی تنها راه را جنگ با ما می‌داند اما آنها آنقدر احمق هستند که اربابان آ‌نها جلوی آنها را می‌گیرند. جعفری افزود: آنها نمی‌دانند اگر این کار را انجام دهند نابود می‌شوند.

همه باید برای جنگ آینده آماده شویم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه هر کس اگر عاقل باشد می داند که نباید با انقلاب اسلامی بجنگد اظهار داشت: البته نمی توان برای این عقلانیت تضمینی ارایه کرد. ممکن است کار این دیوانگان به جایی بکشد که بخواهند جنگ را آغاز کنند و ما نیز باید برای جنگ آماده باشیم اما بدانید جنگ آینده با جنگ 8 سال دفاع مقدس بسیار متفاوت است. وی گفت:‌برای جنگ آینده باید از تجربیات دوران دفاع مقدس به خوبی استفاده کرد ضمن آنکه همه باید برای جنگ آینده آماده شویم. در همین ارتباط به گزارش بی بی سی پیش از این سرتیپ امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفته بود که شاید شروع جنگ با اسرائیل باشد اما "مدیریت ادامه جنگ، سطح برخورد و نقطه انتهایی جنگ را ایران تعیین می کند." در همین راستا امیر سرتیپ موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در برنامه ای تلویزیونی با بیان اینکه سامانه‌ها و تجهیزاتی که امروز در اختیار نیروهای مسلح است فقط برای خودمان شناخته شده است، گفت: رژیم صهیونیستی در صورت تجاوز به ایران، روند نابودی خود را تسریع می‌کند. از سوی دیگر به گزارش فارس دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در برنامه ای تلویزیونی با اشاره به حضور ناوگان دریایی آمریکا در آب‌های اطراف ایران تصریح کرد:‌ ما امروز تمام فعالیت‌های دشمنان در این مناطق را تحت نظر داریم و از تعداد و محل دقیق شناورهای سطحی، هواپیماها، زیردریایی‌ها و ناوهای مین‌روب آمریکا در منطقه مطلعیم. همزمان به گزارش مهر فارین پالیسی در گزارشی اعلام کرد: هم باراک اوباما و هم میت رامنی دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا می دانند، اسرائیل از توانمندی لازم برای آسیب رساندن به تاسیسات هسته ای زیرزمینی ایران برخوردار نیست، هر چند هر دو مخالف هسته ای شدن ایران می باشند.

نظرات 2 + ارسال نظر
علویون سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ http://alaviyoon.com

سلام
مطالب جذابی میذارید .
فقط سایز فونت ها را بالاتر ببرید.
یاعلی

خط هشتم یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.khate-hashtom.mihanblog.com

سلام
وب خوب و زیبایی دارید!!
موفق باشید...

ومن الله و توفیق
خط هشتم ر.پ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد